Wednesday, April 24, 2013

S.A.Y.A. R.I.N.D.U. A.W.A.K. S.E.M.U.A.

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia. 

alhamdulillah.. setelah sepuluh hari aku cuti sem, baru tergerak hati nak tulis balik blog ni. 

aku tulis entry kali ni sebab aku dah mula rindukan suasana penang. rindukan kawan2.

aku rindu bangun awal pagi2, naik bas pergi bertam. dan aku jugak rindu saat2 tunggu bas untuk balik permatang pauh. dan jugak sesi perebutan bas jika balik pukul 5.. 
aku jugak rindu menapak ke bangunan pentadbiran kat bertam tu utk tempah bas (kekadang je pong). haha

aku rindu lepak kat bilik kuliah kosong time takde lecture. kadang lepak kat dewan kuliah. hee

aku rindu lecturer2 kat sana. (bodek ke?? haha)

paling rindu sebenarnya kat kengkawan.. 

rindu gosip2 dengan yin!!! rindu sindir2 fifi ! marah2 dia, hehehe fifi baik sangaaaaattttt !! 

rindu berkongsi isi hati dengan budak dua org ni..!!
dari kiri yin, me and fifi.. hehe.

rindu bergurau dengan kayyoe!! rindu pergi cendol dgn dia, sng nk ajak.. rindu dengar ceramah politik dia. aku sokong dia!! hehehehehehe rindu tgk dia main PES dia dgn hafiz..
rindu pian!! rindu senyap dia.. aku cakap berpatah2, dia jawab sepatah je. kdg2 main angguk2 geleng2 je.. tp bila mesej hah ! indah khabar dari rupa. eh? pon boleh.. rindu muka blur2 dia tu. haha
rindu lepak bilik diorg, walaupun busuk2, berselerak, situ jugak aku dtg bertenggek bila kebosanan. haha ^^v

kayyoe and pian.. time lawatan ke tambun.. best memories ever

we're buddies!! budak2 lelaki group B. rindu korg..
rindu abu, kerol n afiq !! rindu riuh rendah diorg.. rindu nyanyian abu.. rindu rengekan kerol.. rindu ketidakbetulan afiq bila malam exam or test.. hahaha
rindu jamjam aka azamudin. rindu nak kacau dia. or dia kacau aku.. haharindu epul jugak!! dtg bilik semata nak masak air or ambil sabun pinggan.. hahahahaha

setahun jadi roommate.. oh rindu korg..
jamjam main patung org.. ish3
rindu kak say dgn kak aishah!! riuh rendah diorg berdua.. gelak ketawa diorg.. takde diorg sunyi bilik kuliah.. haha terima kasih kakak2.. sbb byk membantu.. jasamu dikenang.. :)

kenangan time pharmacy discovery day
makan makan makan makan makan
 rindu anis, suhi, alya aisyah, azian, tiqah, anati, mira k., yana, nad dll.. geng yg susah nk berpisah.. hahaha

gadis2 group B..
dengan tamatnya last paper, hospital pharmacy, maka tamatlah perjuangan kita bersama di bumi penang. lepas ni masing2 berjuang merempuh alam yg berbeza sedikit iaitu alam pekerjaan. masing2 berpraktikal di hospital pilihan masing2. 
hopefully silaturahim yg terjalin erat antara kita tidak putus dgn perpisahan ini. hopefully korg pandai jaga diri masing2 kat sana. jaga nama baik uitm. jaga nama baik fakulti. haha
doakan kejayaan kita bersama. :)




Rx ~WE SERVE THE COMMUNITY~





lastly, saya rindu tuan empunya teddy bear ni.. 


peace no war.. ^_^v

No comments:

Post a Comment