Thursday, November 29, 2012

SemesTer 4 !!

assalamualaikum, 

tinggal sehari je lagi sebelum aku melangkah pulang ke uitmcpp.

macam-macam perasaan bermain dalam hati ni.


perasaan tak nak balik penang dan sebab2nya:
---->rasa tak puas cuti, rasa tak nak belajar lagi, rasa nak enjoy2 kat rumah, rasa tak nak tinggalkan family.

perasaan ingin balik penang dan sebab2nya:
-----> rindu kat kawan2, rindu BERTAM !! , rindu nak tidur pagi2 dalam BAS UNIC LEISURE!! 

okey merepek. hmmm

tak lama lagi dah nak start semester baru iaitu semester ke-4 untuk aku. dan ini juga semester terakhir untuk belajar kat bertam ni. semester 5 nanti praktikal pulak.

sem 4 ni credit hours ada 18 ja. kurang satu subjek dari sem 3 lepas.

TAPI

mencabar sungguh sem 4 ni. harap2 aku dapat 4 rata. hanya 4 rata mampu mencerahkan jalan aku untuk menyambungkan pembelajaran aku dalam bidang farmasi ni. huhu

jadual sem 4 dah ada. baaaaaaaaaanyaaaaaaaak gap. dan gap itu tersaaaaaaangaaaaaat lah lama. 
nak tengok?

jadual untuk group PH1104B1
jadual untuk group PH1104B2




hari selasa tu!! enam jam gapnya! lama sungguh! nak buat apa la kat bertam tu yeerr. hmm


however, kita tak boleh lemah semangat kan. result sem lepas dah ok. just pulun lebih untuk semester ni.

thats all from me. see you next time. InSyaAllah

assalamualaikum ^_^



No comments:

Post a Comment