Sunday, January 1, 2012

Assalamualaikum!! ~SaTu PerMuLaaN yG baRu~

assalamualaikum,,, salam sejahtera... n salam 1malaysia... hehe...


Jadilah lilin. 
Jadilah cahaya. 
Jadilah sinar dalam gelap. 
Jadilah inspirasi & membuat perbezaan besar dalam hati lain, 
Selamat Tahun Baru 2012...


dgn bermulanya tahun baru ni,, tetibe je hati aku ni trasa nk buat blog... aku ni xla pndai nk buat blog ni...namun,,, sebagai permulaan untuk aku ceburi dlm dunia blog ni aku kna la brani buat sesuatu yg baru kan... nk mrasa gak pengalaman buat blog... hehehe~



owwhh!! lupa nk perkenalkan diri... aku amirul aiman,, korg nk pggil amirul pon boleh, aiman pon boleh,, tp rmai kwn2 aku pggil aiman...hehe~ aku 18 tahun.. eh! dh msok tahun baru la... dh 19 tahun la... (tp xckup lg 19 la).. huu~~

rasanye aku xtawu nk tulis ape dh... sebagai permulaan,, smpai sini je la kot eh... klau aku ada msa lg,, InsyaAllah aku akn update blog ni... hopefully u all can help me improve my skill writing or my creativity to decorate my blog... hehe smpai sni je la...kata2 terakhir,,.







Malam ini ‘kan berlalu, minggu ini ‘kan beranjak, bulan ini akan pergi, tahun ini ‘kan meninggalkan. Sejarah kehidupan, catatan suka dan duka, menyongsong tahun baru. Selamat tahun baru 2012. Semoga selalu berjaya dan sejahtera.


ASSALAMUALAIKUM... ^.^

No comments:

Post a Comment